Regionalna Izba Przemysłowo-Handlowa w Częstochowie

Switch to desktop Register Login

WSPIERANIE ROZWOJU FIRMY Z WYKORZYSTANIEM FUNDUSZY UNIJNYCH – SPOTKANIE INFORMACYJNE

Wojewódzki Urząd Pracy w Katowicach zaprasza na bezpłatne spotkanie informacyjne dla przedsiębiorców subregionu północnego poświęcone możliwościom pozyskania środków finansowych współfinansowanych z budżetu Unii Europejskiej w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Śląskiego na lata 2014-2020. Spotkanie odbędzie się 7 marca 2018 roku w godz. 9.30 – 14.00 w Wojewódzkim Urzędzie Pracy w Katowicach Filia w Częstochowie Al. Niepodległości 20/22 Częstochowa sala 1.02 parter.

Tematyka spotkania:

  • Jak finansować szkolenia i doradztwo dla firm?
  • Działania częstochowskiego samorządu mające na celu stworzenie wspólnej platformy ułatwiającej kontakt świata biznesu ze światem nauki i edukacji. Promocja szkolnictwa zawodowego w Częstochowie.
  • Usługi, instrumenty oraz formy aktywizacji zawodowej jako narzędzie wspierające pracodawców i bezrobotnych.
  • Sytuacja osób powyżej 50 roku życia – prezentacja wyników badań Wojewódzkiego Urzędu Pracy w Katowicach.
  • Działania Śląskiego Centrum Przedsiębiorczości w Chorzowie w ramach RPO WSL 2014-2020.
  • Przegląd pozostałych Programów UE oferujących wsparcie przedsiębiorczości.

Wszystkich zainteresowanych udziałem w spotkaniu prosimy o wypełnienie

FORMULARZA ZGŁOSZENIOWEGO.

Formularze będą przyjmowane do dnia 6 marca do godz.08:00. W przypadku pytań dotyczących tematyki lub organizacji spotkania prosimy o kontakt z Punktem Kontaktowym EFS pod numerem telefonu 32 757 33 11.

W załączeniu szczegółową AGENDĘ spotkania.

ZAPRASZAMY DO UDZIAŁU.

Poprawiono: wtorek, 27, luty 2018 09:15

Odsłony: 481

AKADEMIA PRZEDSIĘBIORCY - Zaproszenie 27 luty 2018r.

Szanowni Państwo,

serdecznie zapraszamy do udziału w konferencji organizowanej przez Bank Zachodni WBK i Fundusz Poręczeń Kredytowych POLFUND w ramach cyklu „Akademia Przedsiębiorcy”.

Temat przewodni Częstochowskiej Akademii brzmi:

„Sukces w Biznesie? Umiejętność komunikowania się to podstawa”.

Konferencja odbędzie się

27 lutego 2017r. w Hotelu Scout w Częstochowie Drogowców 12

Gościem specjalnym będzie Robert Krool link  – mentor i doradca biznesu, przedsiębiorca z 30-letnim doświadczeniem, Prezes zarządu Stowarzyszenia Profesjonalnych Mówców oraz Fundacji Life Skills. Mediator i autor wielu książek, który:

  • doradzi jak zostać mistrzem komunikacji
  • podzieli się również swoim doświadczeniem związanym z zarządzaniem własną firmą
  • podpowie, jak skutecznie komunikować się ze wspólnikami, pracownikami czy rodziną.

Regionalna Izba Przemysłowo-Handlowa w Częstochowie objęła wydarzenie patronatem honorowym.

Zaproszenie oraz program konferencji dostępne w załączeniu. Zapisu na spotkanie można dokonać poprzez formularz dostępny na stronie akademia-przedsiebiorcy.pl bądź poprzez Infolinie 22 327 00 77.

Więcej szczegółów o wydarzeniu można śledzić bezpośrednio na stronie: https://firmoweewolucje.bzwbk.pl/akademia-przesiebiorcy/akademia-przedsiebiorcy#.

ZAPRASZAMY DO UDZIAŁU !

Poprawiono: piątek, 23, luty 2018 11:32

Odsłony: 784

ŚNIADANIE Z PRZEDSIĘBIORCAMI - 1 MARCA 2018 ROKU

 

Szanowni Państwo,

w imieniu Agencji Rozwoju Regionalnego w Częstochowie S.A. serdecznie zapraszamy na kolejne spotkanie z cyklu „Śniadanie z przedsiębiorcami”, które odbędzie się tradycyjnie w pierwszy czwartek miesiąca – 1 marca 2018 roku o godz. 8.30 w Częstochowskim Parku Przemysłowo – Technologicznym przy ul. Wały Dwernickiego 117/121.


Temat czwartkowego spotkania będzie poświęcony

Funduszom Europejskim dla przedsiębiorców na szkolenia, badania i wdrażanie innowacji.

W szczególności zostaną omówione zagadnienia:

1. Podmiotowy System Finansowania usług rozwojowych w województwie śląskim – dofinansowanie do kursów, szkoleń, usług doradczych.
2. Regionalny Program Operacyjny Woj. Śląskiego - oferta Śląskiego Centrum Przedsiębiorczości w Chorzowie.
3. Program Operacyjny Inteligentny Rozwój – dotacje na badania przemysłowe, prace rozwojowe, wdrażanie innowacji.
4. Inne możliwości finansowania rozwoju działalności gospodarczej.


Prelegentami spotkania będą:

  • Magdalena Kręciwilk – Specjalista ds. funduszy europejskich w Lokalnym Punkcie Informacyjnym Funduszy Europejskich w Częstochowie oraz
  • Jerzy Ostrowski – Animator w Centrum Usług Rozwojowych w Woj. Śląskim.

Wszystkich Państwa zainteresowanych udziałem w spotkaniu prosimy o rejestrację do dnia 28 lutego 2018r. za pomocą formularza dostępnego na stronie www.arr.czestochowa.pl w zakładce „Śniadania z przedsiębiorcami”.

Poprawiono: czwartek, 22, luty 2018 11:56

Odsłony: 457

Targi Technologii Przemysłowych INDUSTRYmeeting – Expo Silesia

W dniach 20-21 lutego 2018 roku, w Centrum Targowo-Konferencyjnym Expo Silesia w Sosnowcu, odbędą się Targi Technologii Przemysłowych INDUSTRYmeeting - wydarzenie dedykowane innowacyjnym produktom i rozwiązaniom przemysłowym.

BEZPŁATNY WSTĘP NA TARGI po rejestracji on-line na www.industrymeeting.pl

W programie targów m.in.:

20.02.2018:

Konferencja "Praca 4.0 w nowoczesnym przedsiębiorstwie przemysłowym" - organizator Polskie Stowarzyszenie Inżynierów i Techników Montażu, Expo Silesia

Konferencja "Doskonalenie stanu BHP w różnych gałęziach gospodarki" - organizator Wyższa Szkoła Zarządzania Ochroną Pracy w Katowicach, Expo Silesia.

Pokaz eksperymentalny - wyjątkowe szkolenie nt. materiałów niebezpiecznych: "Unikanie zagrożeń związanych z używaniem cieczy palnych i substancji niebezpiecznych" - organizator firma DENIOS

21.02.2018:

II edycja Seminarium "Materiały kompozytowe w przemyśle" - organizator Politechnika Śląska, Wydział Inżynierii Materiałowej i Metalurgii, Polskie Towarzystwo Materiałów Kompozytowych, Expo Silesia.

Zapraszamy do skorzystania z OSTATNICH WOLNYCH STOISK POD KLUCZ. 

Wszystkich szczegółowych informacji udzielają organizatorzy targów.

Więcej informacji o wydarzeniu dostępne na stronie internetowej www.exposilesia.pl/industrymeeting/pl/

Kontakt do organizatora:

Centrum Targowo-Konferencyjne
Expo Silesia

41-219 Sosnowiec
ul. Braci Mieroszewskich 124

tel. 510 031 732, 510 031 476
e-mail: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.
www.industrymeeting.pl

Poprawiono: poniedziałek, 19, luty 2018 08:48

Odsłony: 460

Województwo Śląskie na targach przemysłowych Hannower Messe 2018 w Niemczech. Zainteresowane firmy zapraszamy do współpracy.

Uprzejmie informujemy, że w dniach 23-27 kwietnia 2018 roku w Hanowerze odbędą się Międzynarodowe Targi Innowacyjnych Technologii Przemysłowych Hannover Messe.

Targi w Hanowerze należą do największych i najważniejszych na świecie imprez przemysłowych, podczas których promowane są nowe idee i nowinki branżowe. Towarzyszy im międzynarodowa wystawa innowacyjnych produktów i usług dla przemysłu. W ubiegłym roku targi odwiedziło ponad 200 tys. zwiedzających, w tym 70 tys. gości z zagranicy. Swoje oferty przedstawiło ponad 5 tys. wystawców z 70 krajów.

Województwo Śląskie, będzie reprezentować swoje walory przemysłowe i technologiczne na stoisku regionalnym. Dysponujemy jako region jednym z największych w kraju potencjałem przemysłowym, więc udział w targach jest dobrą okazją do promocji regionu wśród potencjalnych inwestorów. Będziemy również prezentować polskie rozwiązania dla przemysłu, dlatego zachęcamy podmioty z naszego regionu do współpracy. Istnieje możliwość zaprezentowania swojej oferty w obszarze technologii przemysłowych na stoisku Województwa Śląskiego.

Przedsiębiorcy zainteresowani wyjazdem będą mogli skorzystać z przestrzeni wystawienniczej stoiska regionalnego (m.in.: możliwość umieszczenia logo, wystawienia produktów, ulotek oraz skorzystania z zaplecza), na warunkach określonych w regulaminie oraz uczestniczyć w giełdzie kooperacyjnej organizowanej przez sieć Enterprise Europe Network (informacja w dalszej części).

Warunki udziału przedsiębiorstw na stoisku regionalnym znajdują się w załączonym Regulaminie naboru przedsiębiorstw na misje i targi gospodarcze Województwa Śląskiego w 2018 r. 

Zainteresowane współpracą podmioty proszę o wypełnienie załączonego formularza i odesłanie do 20 lutego br. Dokumenty rekrutacyjne należy przesłać pocztą elektroniczną na adres Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript. albo przesłać pocztą lub dostarczyć osobiście do siedziby organizatora tj. Urząd Marszałkowski Województwa Śląskiego, Wydział Gospodarki, Turystyki i Sportu, ul. Ligonia 46, 40-037 Katowice.

 

Szczegółowych informacji o udziale targach udzielają:

Marcin Pogodziński, tel. 32 77 40 002, Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.,

Aleksandra Samira-Gajny, tel. 32 77 40 06, Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.,

Joanna Tworuszka, tel. 32 77 40 017, Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.

Wydział Gospodarki, Turystyki i Sportu, Urząd Marszałkowski Województwa Śląskiego.

Załączniki:

Poprawiono: czwartek, 15, luty 2018 11:34

Odsłony: 451

Zaproszenie na Gospodarcze Otwarcie Roku 2018

Szanowni Państwo,

21 lutego 2018 r. Krajowa Izba Gospodarcza po raz siódmy organizuje Gospodarcze Otwarcie Roku. Podczas tegorocznej edycji będziemy rozmawiać przede wszystkim o profesjonalizacji polskiego rynku Venture Capital oraz nowych programach akceleracji i transferu technologii, a także związanych z tym możliwościach pozyskiwania finansowania i perspektywach inwestycyjnych dla najbardziej innowacyjnych przedsiębiorstw.

Miejsce wydarzenia: The Heart, Warsaw Spire, Warszawa

Obszary tematyczne:

  • profesjonalizacja polskich funduszy Venture Capital,
  • programy publiczne: Bridge Alfa, Scale Up, Siec Otwartych innowacji,
  • smart money,
  • innowacyjne MŚP – dobre praktyki, inwestycyjne case studies,
  • nowe instrumenty finansowe,
  • platformy transferu technologii,
  • start in Poland – instrumenty dla innowacyjnych firm.

W związku z dużym zainteresowaniem zapraszamy już dziś do zgłoszenia udziału. Rejestracji można dokonać za pomocą formularza dostępnego na stronie internetowej: https://gor2018.evenea.pl/

WIĘCEJ INFORMACJI, AKTUALNY PROGRAM: http://kig.pl/gospodarcze-otwarcie-roku-2018/

Poprawiono: czwartek, 15, luty 2018 11:18

Odsłony: 465

SZKOLENIE DLA PRZEDSIEBIORCÓW DOTYCZĄCE JPK_VAT W URZĘDZIE SKARBOWYM

Szanowni Państwo,

informujemy, iż w czwartek - 15 lutego br. o godz. 13.00 we wszystkich urzędach skarbowych zostaną zorganizowane szkolenia dla mikroprzedsiębiorców dotyczące JPK_VAT.

W Pierwszym Urzędzie Skarbowym w Częstochowie szkolenie odbędzie się w sali szkoleń - pokój nr 218. Ze względu na ograniczoną ilość miejsc prosimy wszystkich zainteresowanych udziałem w spotkaniu o zgłoszenie swego uczestnictwa pod numerami telefonów 34 329 02 02 lub 34 329 02 20.

Ponadto w dniach 17 i 24 lutego (soboty) we wszystkich urzędach skarbowych od godz. 9.00 do 13.00 będą pełnione dyżury podczas których będzie możliwość kontaktu z koordynatorami do obsługi w zakresie JPK_VAT.

WSPARCIE ADMINISTRACJI W ZAKRESIE JPK_VAT DLA MIKROPRZEDSIĘBIORCÓW

  • Trwa kampania informacyjno-edukacyjna ułatwiająca mikroprzedsiębiorcom złożenie JPK_VAT
  • Ministerstwo Finansów udostępniło darmową aplikację do tworzenia i wysyłki pliku – e-mikrofirma 
  • Mikroprzedsiębiorcy pierwszy Jednolity Plik Kontrolny dla potrzeb VAT (JPK_VAT) za styczeń 2018 r. muszą złożyć do 26 lutego br.

Do dużych, średnich oraz małych firm, wraz z początkiem roku dołączyli mikroprzedsiębiorcy. Tym samym w lutym po raz pierwszy wszyscy czynni podatnicy podatku VAT prześlą do administracji skarbowej JPK_VAT. Ostatnią grupą objętą obowiązkiem wysyłania pliku są mikroprzedsiębiorcy, czyli firmy zatrudniające do 10 osób (i osiągające do 2 mln euro obrotów), które składają deklaracje VAT-7 lub VAT-7K, także jednoosobowe działalności gospodarcze.

Administracja skarbowa pomaga w składaniu JPK_VAT

Generowanie JPK_VAT przez mikroprzedsiębiorców będzie możliwe za pośrednictwem aplikacji e-mikrofirma, którą można pobrać ze strony internetowej www.jpk.mf.gov.pl. Przygotowana przez resort finansów aplikacja jest łatwa w obsłudze i dostępna dla wszystkich bez jakichkolwiek opłat. Aby pomóc w wypełnianiu nowego obowiązku przygotowano też krótkie filmy instruktażowe, w które pokazują jak krok po kroku wypełniać i wysyłać JPK_VAT.

Tutoriale są dostępne na kanale YouTube Ministerstwa Finansów.

Autoryzacja JPK_VAT na kilka sposobów

Do wysłania pliku JPK_VAT konieczna jest jego autoryzacja (uwierzytelnienie). Służy do tego jeden z dwóch podpisów elektronicznych: kwalifikowany podpis elektroniczny oraz Profil Zaufany eGO), który można w bardzo prosty sposób założyć w każdym urzędzie lub przez Internet.

Profil Zaufany to bezpłatny klucz do e-administracji -narzędzie, dzięki któremu można załatwić sprawy urzędowe bez wychodzenia z domu. Warto założyć go jak najszybciej – przede wszystkim powinni to zrobić przedsiębiorcy. Profil Zaufany da im gwarancję łatwego, szybkiego oraz bezpiecznego podpisania i przesłania JPK_VAT.  Profil Zaufany można założyć przez internet, na dwa sposoby – za pośrednictwem bankowości elektronicznej lub potwierdzając go w Punkcie Potwierdzającym. Wszystkie informacje na ten temat można znaleźć na stronie www.pz.gov.pl.

Dodatkowo, aby zapewnić płynny proces przesyłania JPK_VAT Ministerstwo Finansów zdecydowało o czasowym uruchomieniu możliwości uwierzytelniania pliku tak zwanymi danymi autoryzującymi. Podobne rozwiązanie funkcjonuje przy podpisywaniu rocznego zeznania podatkowego.

Infolinia KIS i dyżury ekspertów w urzędach skarbowych

Informacje w zakresie zakładania Profilu Zaufanego (eGO) będzie można uzyskać na infolinii Krajowej Informacji Skarbowej. Dzwoniąc pod numery telefonów: 801 055 055 (z tel. stacjonarnych) oraz 22 330 03 30 (z tel. komórkowych) i wybierając w systemie zapowiedzi numer 7 nastąpi przekierowanie do konsultantów w Ministerstwie Cyfryzacji, którzy odpowiedzą na pytania związane z zakładaniem i potwierdzaniem bezpłatnego Profilu Zaufanego (eGO), przydatnego również do prawidłowego złożenia Jednolitego Pliku Kontrolnego dla potrzeb VAT (JPK_VAT). Ponadto Infolinia KIS czynna będzie także w soboty 17 i 24 lutego (w godzinach od 9 do 13).

Zachęcamy też do kontaktu z ekspertami w urzędach skarbowych. W każdym urzędzie skarbowym w Polsce wyznaczeni są specjalni koordynatorzy do obsługi w zakresie JPK_VAT. Oni również będą pełnili dyżury 17 i 24 lutego (soboty).

W województwie śląskim dodatkowo w czwartek 15 lutego o godz. 13:00 we wszystkich urzędach skarbowych zostaną zorganizowane szkolenia dla mikroprzesiębiorców dotyczące JPK_VAT.

JPK VAT w pigułce

Jednolity Plik Kontrolny dla potrzeb VAT (JPK_VAT) to zestaw informacji o zakupach i sprzedaży, który wynika z ewidencji VAT przedsiębiorcy za dany okres. Przesyła się go wyłącznie w wersji elektronicznej, w określonym układzie i formacie, ułatwiającym i standaryzującym przetwarzanie danych.

Kto składa JPK_VAT

Od 1 stycznia 2018 r. wszyscy podatnicy VAT, którzy składają deklaracje VAT-7 lub VAT-7K prowadzą elektroniczną ewidencję VAT (rejestr sprzedaży i zakupów VAT) i przesyłają ją jako Jednolity Plik Kontrolny dla potrzeb VAT (JPK_VAT). Dotyczy to również najmniejszych przedsiębiorców – zatrudniających do 10 pracowników, o obrotach nieprzekraczających 2 mln euro rocznie, w tym także prowadzących jednoosobowe działalności gospodarcze.

Kiedy złożyć JPK_VAT

Informacje o prowadzonej ewidencji składa się jako JPK_VAT bez wezwania do 25. dnia po zakończeniu danego miesiąca  (chyba że 25. dzień miesiąca wypada w dzień ustawowo wolny od pracy, wtedy jest na to czas do pierwszego dnia roboczego). Podatnik, który rozliczał się do tej pory metodą kwartalną, także prześle JPK_VAT co miesiąc. Pierwszy JPK_VAT za styczeń 2018 r. składa się od 1 do 26 lutego 2018 r. (ponieważ 25 lutego to niedziela). Przesyłanie JPK_VAT nie zwalnia podatników z obowiązku składnia miesięcznych lub kwartalnych deklaracji VAT.

Ważne: dane wykazywane w JPK_VAT powinny dokładnie odzwierciedlać ewidencję VAT oraz zgadzać się z danymi ujętymi w deklaracji VAT.

E-mikrofirma – prosta, intuicyjna i darmowa

Od 1 lutego 2018 r. podatnicy VAT otrzymali do dyspozycji nowe, bezpłatne narzędzie do wysyłania JPK_VAT – aplikację e-mikrofirma. E-mikrofirma nie jest programem finansowo-księgowym. To intuicyjna aplikacja ułatwiająca najmniejszym przedsiębiorcom wywiązywanie się z nowego obowiązku, w szczególności gdy nie korzystają z fachowej pomocy księgowej.

E-mikrofirma umożliwia m.in. wystawianie faktur krajowych, zapisywanie faktur zakupu, automatyczne utworzenie ewidencji VAT na podstawie wprowadzonych dokumentów czy dodanie sprzedaży paragonowej. Dzięki niej podatnicy automatycznie wygenerują JPK_VAT (na bazie ewidencji VAT), wyślą go do Ministerstwa Finansów oraz pobiorą Urzędowe Poświadczenie Odbioru (UPO).

Inne ułatwienia dla podatników

Od 1 lutego 2018 r. są dostępne również nowe, ulepszone wersje:

  • formularza JPK_VAT w formacie CSV do sporządzenia JPK_VAT,
  • bezpłatnej aplikacji KLIENT JPK 2.0 (v.1.0.3.0) do przesyłania JPK_VAT.

W formularzu JPK_VAT przyjęto nową zasadę oznaczenia „celu złożenia" JPK_VAT. Cel złożenia „0" zarezerwowano dla pierwotnego rozliczenia, natomiast „1", „2", „3" itd. dla kolejnych korekt JPK_VAT za ten sam okres.

Dodano również pole z adresem e-mail, który ma ułatwić szybki kontakt organów podatkowych w przypadku rozbieżności w złożonym JPK_VAT.
Wypełnienie i aktualizowanie w strukturze JPK_VAT pola>Adres e-mail< umożliwia otrzymywanie na ten adres powiadomień z Ministerstwa Finansów, które dają podatnikowi prawo do korekty pliku bez konsekwencji.

Skąd pobrać e-mikrofirmę i pozostałe pliki

Aplikacja e-mikrofirma, a także formularz JPK_VAT i aplikacja KLIENT JPK 2.0 oraz informacje, jak utworzyć i wysłać JPK_VAT, są dostępne na stronie jpk.mf.gov.pl

Profil Zaufany (eGO)

Kluczowym elementem prawidłowego wysłania pliku jest jego autoryzacja. Składany plik JPK_VAT można uwierzytelnić: podpisem kwalifikowanym albo bezpłatnym Profilem Zaufanym (eGO).

Dzięki bezpłatnemu Profilowi Zaufanemu(eGO) mikroprzedsiębiorcy mogą:

  • łatwo, szybko i bezpiecznie wysyłać wymagane pliki,
  • mieć pewność, że właściwie autoryzują i podpiszą JPK_VAT.

Profil Zaufany (eGO) to bezpłatne narzędzie, dzięki któremu można potwierdzać swoją tożsamość w Internecie (służy, jako elektroniczny podpis) i korzystać z wielu usług online na portalach urzędowych. Za jego pomocą można załatwić sprawy m.in. na Platformie Usług Elektronicznych Zakładu Ubezpieczeń Społecznych czy założyć firmę w Centralnej Ewidencji Działalności Gospodarczej.

Profil Zaufany można założyć na dwa sposoby:

  • przez system bankowości elektronicznej bez konieczności wychodzenia z domu,
  • przez Internet potwierdzając go w Punkcie Potwierdzającym (lista na stronie www.pz.gov.pl). Potwierdzenia będzie można też dokonać podczas dyżurów w urzędach skarbowych w dniach 17 i 24 lutego w godzinach 9:00-13:00.

Szczegółowe informacje dotyczące możliwości założenia Profilu Zaufanego (eGO) znajdują się na:

Na podstawie informacji z Pierwszego Urzędu Skarbowego w Częstochowie

 

Poprawiono: piątek, 09, luty 2018 09:06

Odsłony: 573

AGENCJA PRACY OPUS – OFERTA WSPÓŁPRACY

Zapraszamy do zapoznania się z ofertą Agencji Pracy OPUS, która podejmie się współpracy z firmami zainteresowanymi zatrudnieniem pracowników z Ukrainy do pracy na terenie Polski. Firma świadczy usługi w zakresie rekrutacji.

Osoby zainteresowane nawiązaniem współpracy zapraszamy do kontaktu z Panem Konradem Smelą – Koordynatorem ds. zatrudnienia tel. 577 884 566; e-mail: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript..

W załączeniu formularz zgłoszeniowy zapotrzebowania na pracownika.

ZAPRASZAMY DO WSPÓŁPRACY!

Poprawiono: czwartek, 08, luty 2018 10:09

Odsłony: 720