Regionalna Izba Przemysłowo-Handlowa w Częstochowie

Switch to desktop Register Login

SEMINARIUM DLA FIRM RODZINNYCH CZĘSTOCHOWA

ŚRODA 30.10.2019 r. - Szkolenie dla FIRM RODZINNYCH

(#4 SEMINARIUM);

TEMAT: Budowanie wartości Firmy Rodzinnej

I CZĘŚĆ SZKOLENIOWA

Zawartość merytoryczna:

• Czy i kiedy Firmy Rodzinne są warte sukcesji?

• Czynniki konkurencyjności firm rodzinnych? Jak je rozwijać

• Czy zawsze konkurencyjność sprzyja?

Korzyści:

Określenie czynników utraty wartości firmy

Sposoby zapobiegania utraty wartości firmy

 

II CZĘŚĆ - NETWORKINGOWA

MOŻLIWOŚĆ WYMIANY WIZYTÓWEK ORAZ PREZENTACJA LOKALNYCH DOSTAWCÓW USŁUG DLA FIRM RODZINNYCH, KTÓRZY BĘDĄ MOGLI PROWADZIĆ DORADZTWO W RAMACH PROJEKTU.

BRANŻE LOKALNYCH DOSTAWCÓW USŁUG:

PRAWNE, MARKETINGOWE, KSIĘGOWE, BIZNESOWE, PRO ZATRUDNIENIOWE.

 

PROWADZĄCY: Artur Siwek - Członek Zarządu Regionalnej Izby Przemysłowo-Handlowej, Kamila Grochowina - Lokalne Centrum Kompetencji Rozwoju Firm Rodzinnych oraz chętna firma z BAZY LOKALNYCH DOSTAWCÓW USŁUG DLA FIRM RODZINNYCH.

GODZINA: 9.00 START! DO 13.00 KONIEC CZĘŚCI I - OBIAD. DO 15.30 KONIEC CZĘŚCI II.

ILOŚĆ OSÓB: LICZBA MIEJSC OGRANICZONA DO 20 OS.! ZGŁOSZENIA -CZAS START! - DO WYCZERPANIA MIEJSC.

MIEJSCE: Wały Dwernickiego 117/121, 42-202 Częstochowa

Częstochowski Park Przemysłowo - Technologiczny

CATERING: 2 PRZERWY KAWOWE I OBIAD

Poprawiono: wtorek, 15, październik 2019 11:56

Odsłony: 331

III JURAJSKI KONGRES GOSPODARCZY - XIX GALA KONKURSU JURAJSKI PRODUKT ROKU

 

Konkurs "Jurajski Produkt Roku" to szansa na prezentację dorobku i osiągnięć firm. Okazja do promocji produktów i usług, charakteryzujących się wysoką estetyką, nowoczesnością, innowacją oraz wysoką jakością. Jak również wyjątkowa okazja do wymiany poglądów i nawiązania nowych kontaktów biznesowych.

A kto w tym roku otrzyma tę wyjątkową statuetkę Jurajski Produkt Roku? Przekonamy się już niebawem… 

Regionalna Izba Przemysłowo-Handlowa w Częstochowie we współpracy z Urzędem Miasta Częstochowy, Wojewódzkim Urzędem Pracy w Katowicach oraz samorządami terytorialnymi z powiatów częstochowskiego, myszkowskiego, kłobuckiego, lublinieckiego i zawierciańskiego organizuje III Jurajski Kongres Gospodarczy, który odbędzie się w dniach 23 - 24 października 2019 roku w Hotelu SCOUT w Częstochowie. Idea, która przyświeca trzeciej edycji Kongresu jest współpraca na płaszczyźnie BIZNES-UCZELNIE-SAMORZĄD oraz stworzenie klimatu partnerstwa i szans dla lokalnych firm. Tematyka Kongresu będzie poświęcona rynkowi pracy w Częstochowie i województwie, odpowiedzialności biznesu i równości szans kobiet i mężczyzn na rynku pracy.

W ramach III Jurajskiego Kongresu Gospodarczego w dniu 23 października 2019 r. odbędzie się finałowa, uroczysta Gala podsumowująca XIX edycję Konkursu „Jurajski Produkt Roku”, której organizatorem jest Regionalna Izba Przemysłowo-Handlowa w Częstochowie. Ideą Konkursu jest stworzenie przedsiębiorcom z regionu możliwości promocji swoich wyjątkowych produktów i usług wyróżniających się wysoką jakością, niepowtarzalnością, jak również wiarygodnością. „Jurajski Produkt Roku” upowszechnia zasady rzetelnego prowadzenia działalności gospodarczej, wspiera i promuje lokalną przedsiębiorczość i inicjatywy gospodarcze. 

 

 

GALĘ UŚWIETNI WYSTĘP ZESPOŁU

"CHŁOPCY Z PLACU BRONI"

  

 

PATRONATEM MEDIALNYM OBJĘLI:

 

 -------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Udział w Konkursie pomaga w rozwoju przedsiębiorczości oraz sprzyja wzrostowi konkurencyjności. Konkurs od wielu lat cieszy się zasłużoną renomą w regionie, i jest szeroko nagłaśniany w mediach regionalnych oraz prasie o zasięgu krajowym. Udział w Konkursie to również wyjątkowa okazja do wymiany poglądów, nawiązania nowych kontaktów biznesowych i budowania pozycji swojej firmy wśród potencjalnych nabywców.

 

Jury Konkursu przyzna nagrody w dziesięciu kategoriach. Zgłoszenia produktów i usług można lokować w następujących kategoriach:

* E-technologie, innowacje, e-usługi
* Produkt bądź usługa budowlana
* Produkt przemysłowy
* Produkt rolno-spożywczy
* Produkt w dziedzinie ekologii, ochrony środowiska, odnawialnych źródeł energii
* Usługa
* Produkt inny
* Społeczna Odpowiedzialność Biznesu – Etyka w Biznesie
* Produkt inny (projekty indywidualne, rękodzielnictwo) 
* Najlepsza Firma Rodzinna 
* Najlepszy Samorząd Terytorialny Roku 
* Młodzi Innowacyjni i Przedsiębiorczy 

Tradycyjnie zostaną wręczone wyróżnienia dla jednostek samorządu terytorialnego oraz dla osób/instytucji, które przyczyniły się do rozwoju gospodarczego regionu i wzrostu przedsiębiorczości. 

Nowością, którą wprowadziliśmy w tegorocznej edycji Konkursu jest kategoria „Młodzi Innowacyjni i Przedsiębiorczy”, która ma na celu wyróżnienie młodych, zdolnych ludzi (uczniów/studentów) za ich aktywność i osiągnięcia, przez co umożliwimy im nawiązanie kontaktów z przedsiębiorcami, zdobycie wiedzy i praktycznych umiejętności ułatwiających realizację planów zawodowych. Po raz pierwszy zostaną przyznane wyróżnienia dla osób zasłużonych dla promocji i rozwoju sportu i rekreacji w regionie. Nagroda ma na celu propagowanie lokalnych autorytetów, zaangażowanych w działalność miasta/gminy na rzecz infrastruktury sportowo-rekreacyjnej i sportu powszechnego.

 

 

REGULAMIN KONKURSU ORAZ DOKUMENTY ZGŁOSZENIOWE DOSTĘPNE PONIŻEJ. 

Najlepszy Samorząd Terytorialny Roku 2019

Najlepsza Firma Rodzinna 2019

Wyróżnienia:

Wyróżnienie dla osoby/instytucji zasłużonej dla promocji i rozwoju gospodarczego regionu 2019

Wyróżnienie dla osoby zasłużonej dla promocji i rozwoju sportu i rekreacji 2019 

 NA ZGŁOSZENIA PRODUKTÓW I USŁUG CZEKAMY DO 16 WRZEŚNIA 2019 R. 

Poprawiono: poniedziałek, 07, październik 2019 08:12

Odsłony: 1399

BRAK WOLNYCH MIEJSC !!! - SZKOLENIE Z ZAKRESU ZMIAN W PODATKACH VAT I CIT W 2019 R. I 2020 R.

Zapraszamy do wzięcia udziału w szkoleniu "Najważniejsze zmiany w podatkach dochodowych oraz VAT, które weszły w życie w 2019r. oraz planowane zmiany od 2020r."

Szkolenie odbędzie się 08.10.2019r. w godz 9:00 - 15:15 w sali szkoleniowej POLONTEX przy ul. Rejtana 24 w Częstochowie (wejście brama nr 1)

Osoby zainteresowane udziałem w szkoleniu prosimy o przesłanie wypełnionego formularza zgłoszeniowego do dnia 01.10.2019 na adres e-mail: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript. oraz uiszczenie opłaty za udział.

Koszt udziału w szkoleniu :

Pozostali uczestniczy: 150,00 zł +VAT (184,50zł)
Członkowie RIPH w Częstochowie: 90,00 zł +VAT (110,70zł)
  

FORMULARZ ZGŁOSZENIOWY

PROGRAM SZKOLENIA 

 

Poprawiono: piątek, 04, październik 2019 11:25

Odsłony: 550

Częstochowskie Dni Muzyki Organowej - Zapraszamy

Szanowni Państwo,

zgodnie z wcześniejszymi zapowiedziami Towarzystwo Muzyczne w Częstochowie zaprasza na Częstochowskie Dni Muzyki Organowej. Cieszymy się, że w tym roku podczas pięciu koncertów możemy zaprezentować Państwu bardzo różnorodny program.

W obecnej, 14-tej edycji festiwalu organy zabrzmią zarówno w roli instrumentu wiodącego, jak i towarzyszącego innym solistom w repertuarze z różnych epok. Godny uwagi jest fakt, że nawet utwory uważane dziś za tzw. koncertowe były bardzo często komponowane do niedzielnej liturgii. Program festiwalu wykracza jednak poza to, co może być Państwu znane z liturgicznych towarzyszeń organowych, zarówno pod względem repertuaru, jak i brzmienia samego instrumentu, dlatego tym bardziej zachęcamy do odwiedzenia naszych pięknych świątyń i wysłuchania tej niezwykłej muzyki.

Wydarzenia rozpoczynające festiwal to dwa recitale organowe: Gail Racher z Nowego Jorku (USA) oraz Eriki Budday z Maulbronn (Niemcy) w kościele pw. Podwyższenia Krzyża Świętego.

Następnie usłyszymy 3 koncerty kameralne. W kościele rektorackim wystąpią utalentowani częstochowscy muzycy: duet organowy Moniki i Jakuba Baszczyków oraz skrzypaczka Zuzanna Lipka. W kościele pw. św. Andrzeja Boboli w Kiedrzynie usłyszymy wybitnych muzyków, którzy już gościli w poprzednich edycjach: saksofonistę Tomasza Grzegorskiego oraz organistę Jana Bokszczanina. Finałowy koncert odbędzie się w kościele pw. św. Jana Chrzciciela w Poczesnej, gdzie usłyszymy flecistkę Magdalenę Kanię oraz klawesynistkę Urszulę Jasiecką-Bury.

Wstęp na wszystkie koncerty jest bezpłatny.

Organizator: Towarzystwo Muzyczne w Częstochowie

www.facebook.com/cdmuzo/

 

Program:

28.09.2019 r. (sobota), godz.19.00

  • Kościół pw. Podwyższenia Krzyża Świętego

29.09.2019 r. (niedziela), godz. 18.00

  • Kościół pw. Podwyższenia Krzyża Świętego

05.10.2019 r. (sobota), godz. 19.00

  • Kościół pw. Najświętszego Imienia Maryi - Koncert kameralny

06.10.2019 r. (niedziela), godz. 19.00

  • Kościół pw. św. Andrzeja Boboli - Koncert kameralny Zacznij od Bacha

20.10.2019 r. (niedziela), godz. 17.00

  • Poczesna, Kościół pw. św. Jana Chrzciciela - Koncert kameralny

SERDECZNIE ZAPRASZAMY 

 

Poprawiono: czwartek, 26, wrzesień 2019 12:33

Odsłony: 438

FORUM ROZWOJU FIRM "BEZPIECZNY PRZEDSIĘBIORCA" 03.10.19 r.

 

Szanowni Państwo,

w imieniu Agencji Rozwoju Regionalnego w Częstochowie S.A. serdecznie zapraszamy do udziału w Forum Rozwoju Firm "Bezpieczny przedsiębiorca" które odbędzie się w dniu 
3 października 2019 roku w Parku Przemysłowo - Technologicznym w Częstochowie. Będzie to pierwsze wydarzenie z cyklu, który dedykowany jest przedsiębiorcom, samorządowcom, ludziom nauki i kultury-przedstawicielom środowisk, którym bliska jest idea współpracy. Na uniwersalny charakter konferencji wskazuje z pewnością jej program i tematyka spotkań. O jej prestiżu natomiast świadczą sylwetki panelistów i zaproszonych gości - m.in. Adam Abramowicz - Rzecznik Małych i Średnich Przedsiębiorców, prof. Adam Mariański - Przewodniczący Krajowej Rady Doradców Podatkowych. Najważniejszym celem, jaki przyświeca nam przy organizacji Forum, jest stworzenie platformy porozumienia dla polskich przedsiębiorców, samorządowców i przedstawicieli instytucji wpierających biznes. W ramach I Edycji Częstochowskiego Forum Rozwoju Firm odbędą się 4 panele dyskusyjne dotyczące kluczowych, pod względem bezpieczeństwa obszarów generujących duże ryzyko w prowadzeniu działalności. Udział w konferencji jest bezpłatny.

Agenda i rejestracja na stronie

http://forumrozwojufirm.pl/

Poprawiono: poniedziałek, 23, wrzesień 2019 12:45

Odsłony: 522

SPOTKANIE INFORMACYJNE DOT. REALIZACJI I ROZLICZEŃ DOTACJI ZE ŚLĄSKIEGO CENTRUM PRZEDSIĘBIORCZOŚCI W CHORZOWIE

 

Lokalny Punkt Informacyjny Funduszy Europejskich w Częstochowie prowadzony przez Agencję Rozwoju Regionalnego w Częstochowie zaprasza na spotkanie informacyjne pt. „Realizacja i rozliczanie projektów współfinansowanych z Funduszy Europejskich na lata 2014-2020 w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Śląskiego 2014-2020 dla przedsiębiorców” w Częstochowie.

Na spotkanie zapraszamy przedsiębiorców realizujących projekty w ramach RPO WSL 2014-2020 (tj. działań: 1.2., 3.2. oraz 3.3) oraz planujących pozyskanie dofinansowania na innowacje i rozwój.

W spotkaniu wezmą udział pracownicy Śląskiego Centrum Przedsiębiorczości w Chorzowie – instytucji wdrażającej działania z Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Śląskiego 2014-2020 dla  mikro, małych i średnich przedsiębiorstw realizujących projekty na terenie województwa śląskiego.

 Organizator:

Lokalny Punkt Informacyjny Funduszy Europejskich w Częstochowie i Śląskie Centrum Przedsiębiorczości w Chorzowie.

Tematyka spotkania:

  • Obowiązki wynikające z umowy o dofinansowanie,
  • Wniosek o płatność,
  • Kontrola projektu,
  • Najczęściej popełniane błędy w realizacji projektu,
  • Omówienie najbliższych naborów dla przedsiębiorców w ramach RPO WSL, PO IR, innych możliwości dofinansowania rozwoju firm,
  • Indywidualne konsultacje.

Termin i miejsce spotkania: 
Termin spotkania: 24 września 2019 r.  
Rejestracja w godzinach: 9.45-10.00.
Godz. spotkania: 10.00 – 14.00.
Miejsce: Częstochowski Park Przemysłowo-Technologiczny, ul. Wały Dwernickiego 117/121; sala nr 1.

Zasady rekrutacji:
Osoby zainteresowane udziałem prosimy o wypełnienie formularza zgłoszeniowego i przesłanie go na adres mailowy: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.. Warunkiem uczestnictwa będzie otrzymanie potwierdzenia drogą e-mail. Z uwagi na ograniczoną liczbę miejsc o udziale w spotkaniu decydować będzie kolejność zgłoszeń. Jeżeli ze względu na niepełnosprawność i/lub stan zdrowia potrzebują Państwo szczególnych udogodnień, to prosimy o kontakt.

www.riph.czest.pl/images/ARR-24.09-FORMULARZ.doc

Kontakt: Lokalny Punkt Informacyjny Funduszy Europejskich w Częstochowie, tel.: 34/3605687, 34/3245075; email: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript..

Serdecznie zapraszamy!

 

Lokalny Punkt Informacyjny Funduszy Europejskich w Częstochowie

Al. Najświętszej Maryi Panny 24 lok. 1, 42-202 Częstochowa

Tel. 34/324 50 75, 34/360 56 87,

e-mail: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.

www.funduszeeuropejskie.gov.pl/punkty

Lokalny Punkt Informacyjny Funduszy Europejskich w Częstochowie jest czynny w dni robocze: w poniedziałki w godz. 7:00-17:00 oraz od wtorku do piątku w godz. 7:30-15:30.

Agencja Rozwoju Regionalnego w Częstochowie S.A.  

Al. Najświętszej Maryi Panny 24 lok. 8

42-202 Częstochowa

tel. 34 360-56-88

 

Poprawiono: środa, 18, wrzesień 2019 10:18

Odsłony: 743

STUDIA MBA-ZARZĄDZANIE W AGROBIZNESIE JUŻ W CZĘSTOCHOWIE

Drodzy Państwo w związku z dynamicznym rozwojem oddziałów dydaktycznych Collegium Humanum – Szkoły Głównej Menedżerskiej z siedzibą w Warszawie, pragnę poinformować, iż Uczelnia otwiera oddział również w Częstochowie.

W chwili obecnej przewidujemy uruchomienie jeszcze w tym roku:

  • Zarządzanie w Agrobiznesie MBA
  • Doctor of Business Administration – kolejny, a zarazem najwyższy poziom, kształcenia podyplomowego w biznesie. Jest zwieńczeniem kształcenia w zakresie kompetencji menedżerskich.


Studia Zarządzanie w Agrobiznesie MBA uprawniają między innymi do:

 

  • Zasiadania w radach nadzorczych spółek z udziałem Skarbu Państwa (każdy profil – art. 19 ust. 1 pkt 1 lit. c ustawy z dnia 16 grudnia 2016 r. – o zasadach zarządzania mieniem państwowym, Dz.U. z 2018, poz. 1182) – niezależnie od branży!
  • Studia  podyplomowe są prowadzone zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Rolnictwa i Rozwoju  Wsi z dnia 17 stycznia 2012 roku w sprawie kwalifikacji rolniczych posiadanych przez osoby wykonujące działalność rolniczą oraz Ustawą  z dnia 20 lipca 2018 r. – Prawo o szkolnictwie wyższym i nauce.
  • Świadectwo ukończenia naszych studiów podyplomowych jest dowodem potwierdzającym posiadanie kwalifikacji rolniczych, o których mowa w art. 6 ust. 2 pkt. 2 lit. c Ustawy a dnia 11 kwietnia 2003 r. o kształtowaniu ustroju rolnego (z późń. zm).

Studia trwają dwa semestry, spotkania będą odbywały się raz w miesiącu (sobota, niedziela) – 10 zjazdów. 

Koszt całkowity studiów to 9500 zł + opłata wpisowa 500 zł (do 30 września opłata wpisowa nie jest naliczana)

Zakończenie planowane w czerwcu 2020. Zapraszam do zapoznania się z filmem z inauguracji 2019 – Inauguracja Executive MBA

Więcej szczegółów na stronie kierunku: Agro MBA – zasady rekrutacji

Dodatkowo w trakcie studiów macie Państwo możliwość uzyskania na preferencyjnych warunkach dodatkowych kompetencji w zakresie:

  • Inspektor Ochrony Danych
  • Quality Manager – Audytor Wewnętrzny Systemu Zarządzania Jakością wg ISO 9001
  • Audytor Wewnętrzny Systemu Zarządzania Bezpieczeństwem Informacji wg ISO/IEC 27001
  • Audytor wewnętrzny przemysłu spożywczego i sektora pasz wg IFS oraz GMP+
  • Audytor i pełnomocnik ISO2200 oraz HACCP
  • Menedżer ds. zespołu HACCP


Zapraszam do uczestnictwa w studiach i uzyskania prestiżowych kompetencji menedżerskich potwierdzonych dyplomem Collegium Humanum – Szkoły Głównej Menedżerskiej oraz partnera programu Apsley Business School of London – partnera programu a zarazem uczelni akredytującej!

W załączeniu przesyłam folder, który pozwoli Państwu zapoznać się ze szczegółami www.riph.czest.pl/images/FolderEMBA.pdf

W razie pytań proszę o bezpośredni kontakt telefoniczny bądź e-mailowy

mgr Michał Jurczyk, EMBA Dyrektor Instytutu Kontroli Wewnętrznej, Audytu i Optymalizacji
Tel: +48 697 504 463
E-mail: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.
www.humanum.pl

Poprawiono: czwartek, 19, wrzesień 2019 10:15

Odsłony: 1335

PROPOZYCJA SZKOLENIA "ZMIANY W PODATKACH VAT I CIT"

 

Regionalna Izba Przemysłowo-Handlowa w Częstochowie we współpracy z Kancelarią Prawną HMP Michał Hankus planują zorganizować szkolenie z zakresu:

ZMIAN W PODATKACH VAT i CIT

 

Szkolenie planowane jest na początek października 2019r. w sali szkoleniowej firmy POLONTEX S.A. ul. Rejtana 25 w Częstochowie.

WYKAZ TEMATÓW, KTÓRE ZOSTANĄ OMÓWIONE NA SZKOLENIU:

1.Najważniejsze zmiany w PIT i CIT

•     Innovation BOX - preferencyjna stawka podatkowa 5%;

•     Zwolnienie z podatków dochodowych w związku z realizacją nowych inwestycji;

•     Exit tax - podatek od przeniesienia aktywów poza terytorium Polski;

•     Podatek u źródła - nowe zasady poboru;

•     Obniżona stawka 9% dla niektórych podatników;

•     Samochody osobowe - zmiany w rozliczeniach samochodów firmowych (leasing i amortyzacja);

•     Notional interest deduction - nowy rodzaj kosztów uzyskania przychodów;

•     Zasady opodatkowania kryptowalut;

•     Rozliczenie nabycia pakietów wierzytelności;

•     Opodatkowanie osób poniżej 26 roku życia;

•     Obniżone stawki PIT i zwiększone koszty uzyskania przychodów.

 

2. Zmiany w cenach transferowych od 2019 r.

•     Nowe definicje powiązań i ceny rynkowej

•     Dokumentacja cen transferowych - nowe limity i wymogi

•     Zwolnienia z obowiązku dokumentacyjnego

•     Uproszczenia dla niektórych rodzajów usług i pożyczek

 

3. Zmiany w VAT w 2019 i 2020 (uchwalone i planowane)

•     Obowiązkowy split-payment;

•     Biała lista podatników;

•     Zmiana zasad opodatkowania kuponów i bonów;

•     Kasy fiskalne on-line;

•     Wystawianie faktur do paragonów

•     Modyfikacja stawek VAT (matryca stawek VAT)

Warunkiem przeprowadzenia szkolenia jest zebranie grupy 20-osobowej.

W związku z powyższym zwracamy się do wszystkich Państwa, którzy byliby zainteresowani udziałem w proponowanym szkoleniu o wstępne zadeklarowanie chęci udziału, abyśmy mogli ustalić liczbę osób zainteresowanych uczestnictwem. Na tym etapie zadeklarowanie udziału nie będzie Państwa obligowało do uczestnictwa w szkoleniu, posłuży jedynie do zweryfikowania czy tematyka szkolenia spotka się z zainteresowaniem i czy zostanie zebrana grupa co najmniej 20 osób, aby szkolenie mogło zostać zrealizowane.

Ze względu na konieczność potwierdzenia terminu szkolenia wszystkie osoby zainteresowane udziałem w szkoleniu prosimy o przesłanie wstępnej deklaracji uczestnictwa w nieprzekraczalnym terminie do wtorku 17.09.2019 roku na adres e-mail: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.

W przypadku dodatkowych pytań prosimy o kontakt z biurem.

Koszt udziału 1 osoby wynosi:

•     90,00 zł + VAT ( 110,70zł) dla Członków RIPH w Częstochowie

•     150,00 zł + VAT (184,50zł) dla pozostałych uczestników

(Cena obejmuje szkolenie i poczęstunek podczas przerw kawowych).

Szkolenie poprowadzi:

Michał Hankus - doradca podatkowy / radca prawny

Piotr  Majewski - doradca podatkowy / adwokat

Szczegółowe informacje o prowadzących w załączeniu. 

www.riph.czest.pl/images/HMP-BROSZURA.pdf

Poprawiono: środa, 11, wrzesień 2019 14:09

Odsłony: 507